Loading Events

קמפוס המכתש הקטן - שביל ישראל

התחלה: יום רביעי, 08/11/2023
סיום: יום חמישי, 09/11/2023

בהדרכת הארכיאולוג ליאור שווימר

קמפוס בן יומיים באזור המכתש הקטן בהדרכת הארכיאולוג ליאור שווימר.

נפתח את הקמפוס באחת מן התצפיות המרשימות בנגב על המכתש הקטן ונשמע כיצד נוצר המכתש. לאחר מכן נצא למסלול הליכה בנחל עקרבים – אחד הוואדיות היפים בנגב אשר חורץ את רכס חצרה. נגיע אל רוג’ום צפיר ונראה את המצד הרומי אשר שמרה על הדרך החשובה שעברה במעלה עקרבים. לאחר מכן, נסע אל האתר הארכיאולוגי המרשים עין חצבה – מצודה גדולה אשר הוקמה בנגב מתקופת המקרא. עם ערב נגיע למלון “אירוס המדבר” בו נתארח – מלון חברתי ייחודי שמשקיע חלק ניכר מרווחיו בקהילה המקומית בירוחם. למחרת נטייל לאורך שביל הליכה מראש נחל מעלה אל מצד צפיר אשר שמר על הדרך הרומית החשובה שעברה במקום. משם נמשיך מערבה אל ראש מעלה ימין ונתרשם מהנוף המרשים. נעלה באפיק נחל ימין אל עבר מישור ימין.

קמפוס זה הינו חלק מסדרת “שביל ישראל בדגש ארכיאולוגיה“. ניתן להירשם לקמפוס בודד או להירשם לכל הסדרה – חמישה קמפוסים מרתקים בהר הנגב. מדריך הקבוצה הוא ליאור שווימר, ארכיאולוג רשות הטבע והגנים של אזור הנגב. ליאור חפר באתרים רבים בנגב והיום הוא שוקד על עבודת הדוקטורט שלו אודות ציורי הסלע במדבר מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב. לצעוד בשביל ישראל בהר הנגב בהדרכתו של ליאור שווימר זו חוויה של פעם בחיים!

פרטים נוספים


אופי ההליכה: טיולים למיטבי לכת הכוללים ירידות, עליות ולעיתים שימוש בידיים בחלק מהמעברים. אורך השבילים: 10.5 ק”מ ביום הראשון, 7.5 ק”מ ביום השני.

המחיר כולל: הדרכה ברמה גבוהה, הסעה , לינה, ארוחת ערב ובוקר

ציוד נדרש: כובע, מים ונעלי הליכה סגורות.
ציוד מומלץ: מקלות הליכה

מדיניות ביטולים:

ביטול 65 יום לפני המועד – 20% ממחיר הקמפוס.
ביטול 35 יום לפני המועד – 50% ממחיר הקמפוס.
ביטול 15 יום לפני המועד – 100% ממחיר הקמפוס.

1,390.00₪ – 1,690.00₪

הזמנות

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
ההרשמה הסתיימה