Loading Events

החיים במחיצת האינדיאנים ביערות הגשם של אקוודור - דנדן בולטין

תאריך: יום רביעי, 20/12/2023 מ-00:00 עד 23:59

הרצאה מוקלטת לצפייה בין התאריכים 20/12 ועד 20/1/24

החוקר וההרפתקן דנדן בולטין יספר על מסעותיו ביערות הגשם של האמזונס באקוודור.

מסעו נערך במסגרת מחקר מטעם אוניברסיטת תל-אביב ועסק בצמחי רפואה של האמזונס. יערות הגשם של האמזונס, אשר משתרעים על פני חלקים נרחבים מיבשת דרום אמריקה, הם ביתם של מיני בעלי חיים וצמחים אנדמיים רבים וכן של תרבויות אנושיות רבות ומגוונות. במהלך המחקר שהה דנדן בולוטין קרוב לחמש שנים במחיצת האינדיאנים ולמד את אורחות חייהם. בהרצאה נשמע סיפורים וחוויות אישיות ממסע המחקר.

*במהלך אירועי השבעה באוקטובר חוות בולוטין, הסמוכה לקיבוץ רעים שבעוטף נפגעה משני טילים. למרבה המזל לא הייתה פגיעה בנפש או בבעלי החיים, אך הייתה פגיעה משמעותית ברכוש. כחקלאים אחרים מאזור עוטף עזה, גם חוות בולוטין מתמודדת עם מחסור בעובדי חקלאות ומתבססת כרגע על רצונם הטוב של מתנדבים.

אם ברצונכם להתנדב בחקלאות ניתן ליצור קשר עם חוות בולוטין בטלפון 054-8181389
אם ברצונכם לתרום לשיקום החווה ניתן לעשות זאת בהעברה בנקאית לעמותת ידידי דנדן ולילך למען חיות הבר (עמותה רשומה מספר 580762672), לחשבון בנק: בנק בינלאומי (36) סניף אבני חן (126), חשבון 146175.

 

לצפייה בפרומו –

פרטים נוספים


עמותת מכון ישראלי לארכיאולוגיה נרתמת לעזרת תושבי שדרות המפונים ותתרום 50% מהתשלום עבורם 🇮🇱

הרצאה זו היא חלק מקורס בן 4 הרצאות “יומני מסע

למידע נוסף ולהרשמה לחצו כאן

60.00₪

הזמנות

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
ההרשמה הסתיימה