טוען אירועים

ישוע בירושלים – חלק א' : הר ציון וצפון ירושלים

תאריך: יום שבת, 13/05/2023 מ-07:30 עד 18:30

בהדרכת איילת אורפז

צילום: שחר גופר

ישוע נולד, חי ומת כיהודי ולכן, ככל הנראה, הוא נהג לעלות לירושלים לפחות שלוש פעמים מדי שנה – בכל אחד מן הרגלים (פסח, שבועות וסוכות), אך כאשר היה בן 33 הוא הגיע לירושלים לחגוג את חג הפסח בפעם האחרונה בחייו. שני הסיורים הבאים בסדרה יוקדשו ל”שבוע האחרון של ישוע” בירושלים.
הסיור יתחיל בהר ציון, הנמצא היום מחוץ לחומות העיר העתיקה אך בעבר היה האזור חלק מ”העיר העליונה” של ירושלים. נבקר בחדר הסעודה האחרונה ובקבר דוד המלך, הממוקם בדיוק מתחתיו. נלך בסמטאות הר ציון ונגיע אל כנסיית סנט פיטר אינגליקנטו, שהנציחה את התכחשותו של פטרוס לישוע. נראה את השרידים הארכיאולוגיים שהתגלו במקום ואת הדגם הגדול של ירושלים בתקופה הביזנטית, המוצג בחצר הכנסייה. בחלק השני של היום נבקר באתרים הפחות ידועים בצפון ירושלים וביניהם מנזר סנט אטיין המוקדש לסטפנוס, המרטיר הראשון. לבסוף נבקר בגן הקבר, שעל פי המסורת הפרוטסטנטית בו נקבר ישוע ולא בכנסיית הקבר.

צילום: שחר גופר

פרטים נוספים


הסיור הינו חלק מסדרת סיורים בעקבות ישוע הנוצרי – למידע נוסף לחצו כאן

07:30 – יציאה מתל-אביב, רכבת סבידור – מפרץ התחנות על דרך נמיר

08:45-08:15 – איסוף והפסקת בוקר בלטרון

18:30 –  חזרה משוערת לתל-אביב

יש להגיע בנעלי הליכה, כובע, מים וארוחת צוהריים

הפסקת צוהריים עצמאית בשטח

יש לשמור על לבוש צנוע באתרים הקדושים (ברכיים, כתפיים ומחשוף מכוסים)

240.00₪

הזמנות

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
ההרשמה הסתיימה